poniedziałek, 27 stycznia 2014

Shoe be doo - Grzeczne biker'y

Od ponad dwóch lat szukam butów, które odpowiadałyby mojemu wyobrażeniu o w stylu biker.  Cały czas mam wrażanie, że to misja wręcz niewykonalna. Wydaje mi się, że przyczyną jest mnogość kryteriów, które według mnie muszą zostać spełnione, aby stwierdzić, że to jest to! 

Te wszystkie parametry, o których przeczytacie poniżej, ciężko mi jest sprowadzić do jednej pary butów. 

Wczoraj znalazłam parę, która w dużej mierze spełnia moje oczekiwania, jednak nie jest aż tak "niegrzeczna, rockowa i masywna" jak wymarzone biker'y, które istnieją chyba jedynie w mojej głowie, ale za to nadaje się do biura :)


W moich poszukiwaniach chodzi o to, aby kolor i rodzaj skóry, długość i fason cholewki, kształt noska, wysokość obcasa, rodzaj i kolor ozdób, współgrały tworząc idealną parę bikerów. Proste, prawda? ;)

Kolor i rodzaj skóry - czarna, licowana. Absolutnie nie zamsz ani nubuk.



Długość i fason cholewki - nie za krótkie i nie za wysokie. Proporcja między długością buta a cholewką powinna być zachowana. Jednak przede wszystkim nie mogą być zbyt odstające, aby nie wyglądały groteskowo, ale też nie za przyległe, bo mogłyby wyglądać jak obcięte oficerki. 


Cel jest taki, aby dobrze wyglądały zarówno do grubych rajstop lub legginsów jak i do spodni rurek.

Nosek powinien być okrągły i trochę zadarty do góry, a niewysoki obcas i podeszwa muszą, jak to w tego typu butach, oczywiście wyglądać dość masywnie.




Ozdoby to oczywiście klamry, skórzane paski, łańcuszki ew. ćwieki - w kolorze złota lub starego, poczerniałego złota.


Podsumowując, model na który się zdecydowałam podczas wyprzedaży, ze wszystkich setek par przymierzanych przeze mnie do tej pory w różnych sklepach najbardziej odpowiada moim założeniom.

Sądzę, że będą praktyczne, bo łatwo się je wciąga na stopy i są super wygodne. Możliwe, że z biegiem czasu, gdy trochę się zniszczą - nabiorą trochę charakteru. Póki co poszukiwania zawieszam, ale sądzę, że nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa w temacie perfekcyjnej pary biker'ów :)

Możecie je oczywiście zobaczyć też w ramach #OOTD na FB mojego bloga. Zapraszam :)

4 komentarze: