wtorek, 17 grudnia 2013

Inne życie bloga

Kochani, nie było mnie tu przez długi czas. Nie da się ukryć. Ubolewam nad tym bardzo, bo prowadzenie bloga to cudowna rzecz, którą uwielbiam robić. Niestety czasu na pełne oddanie się tej aktywności mam coraz mniej... Przepraszam za to zwłaszcza moich stałych czytelników, bo wiem, że tacy są :)

Dobra informacja jest taka, że istnieje wiele postów, które nie doczekały się (jeszcze) publikacji i tkwią jako wersje robocze. Jednak trudno je teraz umieszczać, ponieważ zupełnie nie pasują do pory roku. Może ujrzą światło dzienne w 2014 roku?  

Kolejną dobrą wiadomością jest fakt, że nie zupełnie zaprzestałam "mikowej działalności". Przeniosłam się na profil Mika's glam blog na Facebook'u. Tam codziennie umieszczam zdjęcia #OOTD* lub #OOTN* zrobione telefonem. Serdecznie zapraszam Was do śledzenia tego profilu! 

Ostrzegam, że zdjęcia niestety nie są profesjonalne :) Mam nadzieję, że uda mi się zawalczyć o lepsze oświetlenie...

Z ciekawostek, które czasami pojawiają się na profilu mojego bloga na FB, to ostatnio znalazły się tam także zdjęcia z okresu przygotowawczego do Świąt.



O tym jak pakuję prezenty pisałam już kiedyś na blogu, więc łatwo powinniście znaleźć informacje.

Jeśli macie jakieś pytania lub chcielibyście, abym napisała jakiś konkretny post, to koniecznie dajcie znać. 

Na koniec jeszcze raz podkreślę, że mam nadzieję, że wybaczycie mi moją przerwę w blogowaniu. Poza tym nie mówię ŻEGNAJCIE lecz DO ZOBACZENIA - wkrótce? :)

Trzymajcie się ciepło i WESOŁYCH ŚWIĄT!


Dla niewtajemniczonych:
*  OOTD - Outfit Of The Day (strój dnia)
**OOTN - Outfit Of The Night (strój wieczoru)

1 komentarz: