czwartek, 12 września 2013

Lilou, I like you again.

Hello :)

Wiecie, że mamy jeszcze lato? Ja niestety łapię się na tym, że mówię ciągle o jesieni, którą coraz bardziej odczuwam w powietrzu. Powoli wyciągam ubrania bardziej przystosowane do pogody, ale nie chcę jeszcze aż tak bardzo wchodzić w czerń, która z pewnością jeszcze mnie czeka. Chowam już letnie sukienki - te na upalne dni, ale niektóre ubrania po prostu zestawiam z innymi niż latem dodatkami. Lubię mieszać zwiewne tkaniny z grubymi.

Jednak nie o ubraniach chciałam pisać. Chciałam Wam pokazać moją nowość Lilou. 



Od dłuższego czasu nie interesowałam się tą marką, ponieważ drażniła mnie kwestia jakości zawieszek i tego, że tak szybko się niszczą tracąc swój blask. 

Ostatni raz, gdy byłam w ich butiku moją uwagę przykuły bransoletki-paski, ale ta, która podobała mi się najbardziej (turkusowy pyton), jest zdecydowanie za droga! 


Wybierając prezent dla Panny Młodej, o którym pisałam tutaj, skusiłam się na przyjemność dla siebie. 


Zdecydowałam się na cieńki, ręcznie robiony paseczek w kolorze karmelu ze skórki o dość wyrazistej fakturze. 


Sprzączka jest w złotym kolorze.


Główną ozdobą, zawijanej na cztery razy bransoletki, jest złota kokardka Lilou.


Jestem bardzo zadowolona z tego jak na ręce prezentuje się ten niezwykły paseczek. 

Pierwotnie miałam go nosić obok mojego złotego zegarka, ale nie było mi zbyt wygodnie. Teraz noszę go na prawej ręce i od czasu do czasu dodaję jeszcze bransoletkę z czerwonych, kamiennych kuleczek, która pięknie komponuje się kolorystycznie.


Podsumowując uznaję, że przygotowania do jesieni czas zacząć! Kolor i styl bransoletki-paska idealnie nadają się do nieco cieplejszych ubrań, które powoli zaczynają zastępować odsłaniające ciało, letnie kreacje :)

PS. Serdecznie zapraszam Was do "polubienia" strony mojego bloga na FB - wystarczy kliknąć guziczek w prawym, górnym rogu :) 

Tylko tam na bieżąco pojawiają się zdjęcia z moimi outfitami (OOTD), więc ciekawość osób, które prosiły o moje stylizacje powinna zostać w pewnym stopniu zaspokojona. 

Wciąż pracuję nad lepszym miejscem i światłem do robienia zdjęć.   

1 komentarz:

  1. Bransoletka Lilou piękna :) Wpadnij na mojego bloga obejrzeć Thomasa Sabo bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń