wtorek, 25 czerwca 2013

SALSA RED

Prawie tak samo jak modę, kosmetyki, aranżację wnętrz kocham samochody :)
 
Od dziecka uwielbiałam podróżować samochodem i zawsze podpuszczałam tatę, aby ścigał się z innymi, co przychodziło mu z lekkością. Dzięki niemu też szybko nauczyłam się prowadzić auto i co cieszy zwłaszcza z ust mężczyzn, podobno robię to całkiem nieźle ;) 
 
Lubię czuć adrenalinę za kierownicą, dlatego jeżdżę szybko i dynamicznie. W aucie też najelpiej się relaksuję - zwłaszcza, gdy mogę trochę bardziej przycisnąć gaz i głośno włączyć moją ulubioną energetyczną muzykę.
 
W zeszłym tygodniu pisałam, że na weekend wybieram się do Sopotu i tak też się stało. Powodów było kilka, ale najprzyjemniejszym był czerwony, sportowy kabriolet!
 
SOBOTA 22.06
 
 
Już samo odpalenie silnika wprawia w zachwyt, bo ten drapieżny dźwięk ma w sobie coś erotycznego ;) Może dlatego, że zapowiada, wręcz obiecuje upojne chwile spędzone za kółkiem.
 
 
Niezwykła sylwetka nowego Jaguara F-TYPE, otwierany dach, sportowe zawieszenie, karoseria w kolorze SALSA RED, jakość wykonania wnętrza to dla mnie urzeczywistnienie pragnień o idealnym samochodzie. 
 

 
Słoneczny, ciepły Sopot to idealna sceneria, która tylko pogłębiła mój stan zakochania się w tym aucie...
 

Miałam na sobie:
białą, zwiewną sukienkę w granatowe groszki
skórzany pasek z parcianą taśmą z prążkami w kolorze beżowymi i granatowym
czerwone, zamszowe sandałki na słupku (będzie o nich oddzielny post)
kobaltową torebkę
okulary Gucci
 
 
NIEDZIELA 23.06 
W niedzielę nastąpił ciąg dalszy przyjemności.
 
 
Wraz z rodzicami celebrowałam Dzień Ojca, więc nie mogło się obyć bez słodkości i spaceru :)
 

  



Miałam na sobie:
sukienkę w kwiaty
czerwone, zamszowe sandałki na słupku
kobaltową torebkę
okulary Gucci

 

A na deser - po deserze, kolejna dawka słodyczy dla moich oczu, uszu i właściwie reszty ciała ;)

 
Kolejny weekend spędzam w domu. Trzeba w końcu kiedyś odpocząć i ponadrabiać różne zaległości m.in. w przygotowywaniu postów.
 
Tymczasem dobranoc! Mam nadzieję, że będę śnić w kolorze SALSA RED :)
 

1 komentarz: