poniedziałek, 27 maja 2013

Słoniki w kopercie ;)

Nie wiem, co się ze mną dzieje, ale ostatnio oprócz tradycyjnych turkusów, zieleni, mięt, błękitów i pistacji moją uwagę przykuwa intensywny róż. Aaaa! ;) 

Pisałam już o fuksjowych oksfordkach, różowej sukience, a teraz przyszła kolej na post o amarantowej torebce - kopertówce ze złotymi słonikami.


Kupiłam ją specjalnie na galę, która była zwieńczeniem najważniejszej konferencji organizowanej w mojej firmie. Na ten wieczór wszyscy stroją się jak na Oskary.


Urzekł mnie kompaktowy kształt, kolor oraz detal w postaci pary słoników. Szkoda tylko, że mają opuszczone trąby...


Uważam, że taki drobiazg potrafi nadać fajnego charakteru prostym, minimalistycznym kreacjom.

Dzięki intensywnemu kolorowi super pasuje do czarnych, szarych, białych, granatowych, beżowych ubrań - zwłaszcza na wieczór. Natomiast na dzień, np. na cocktail party, myślę, że ciekawie wyglądałaby też do kanarkowożółtych lub turkusowych sukienek lub garniturów. 

Oczywiście ciekawie byłoby zestawić ją ze strojem np. bluzką w hinduskie lub etniczne wzory, w których przewija się ten odcień amarantu.



Ja postawiłam na czarną sukienę typu High-Low, czyli krótką z przodu, a dłuższą z tyłu (widać to trochę poniżej, na tym kiepskim zdjęciu zrobionym w pośpiechu...). Do tego ubrałam turkusowe szpilki ze skóry węża. Jedynymi dodatkami był złoty, ale nie błyszczący, etniczny naszyjnik oraz złoty zegarek


Jeśli chodzi o makijaż to postawiłam na amarantowo-fuksjową pomadkę Rimmel i czarny lakier z turkusowymi opiłkami Essie (drugi od lewej w górnym rzędzie), które połączyły całość.


Oczywiście wieczór był fantastyczny, a dowodem na to może być fakt, że bawiłam się do 6 rano... :)

No i miałam okazję przez parę godzin współdzielić hotelowy pokój z Pauliną Sykut i jej makijażystką Martą. Dziewczyny są super! :D


5 komentarzy:

  1. uwielbiam takie nietypowe dodatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie najbardziej urzekła sukienka! Istne cudo! Dokładnie czegoś takiego szukałam na studniówkę i niestety nie udało mi się znaleźć. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam słonie - ta kopertówka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne słonie niech Ci szczęście przynoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kopertówka cudna i przepięknie wyglądałaś ;))

    OdpowiedzUsuń