sobota, 11 maja 2013

Shoo be doo - Fuksjowe oksfordki

Dzisiaj pogoda sprzyja butom, o których Wam jeszcze nie pisałam. Zatem będzie to post o moich fuksjowych oksfordkach :)



Kupiłam je na początku wiosny i miałam już kilka razy na sobie. 

Są z cudownego, intensywnie nasyconego kolorem zamszu, który w zależności od światła robi się jaśniejszy lub ciemniejszy. To właśnie kolor mnie do nich przyciągnął!



Mają przepiękne noski i perforowany wzorek, który jest nadającym oryginalności elementem.



Nie bez znaczenia są też kolory sznurówek (szare) i wykończeniowa lamówka (zimny beż), które stanowią dla mnie inspirację, wskazówkę do dalszych połączeń kolorystycznych. 



Są płaskie i bardzo wygodne, więc lubię chodzić w nich na spacery lub shopping :) 




Uważam, że to miła alternatywa do kobiecych baletek. Czasami fajnie jest ubrać coś z pozoru męskiego (chodzi mi tu o kształt butów), ale w zupełnie niemęskim kolorze! Kocham je za to, że sa właśnie taką idealną syntezą przeciwności. 




Do czego je noszę? Na razie z uporem maniaka do moich przepięknych boyfriendów (za które ostatnio od przypadkowej dziewczyny zgarnęłam w sklepie komplementy) zebranych turkusowym paskiem z imitacji skóry węża, luźnego szarego T-shirta, beżowego trencza, szala w motylki i dużej shopper bag w kolorze lamówki oksfordków :) 

Myślę jednak, że ciekawie wyglądałyby też do zwiewnej, limonkowej sukienki lub prostej, białej sukienki (z grubego płótna) w kształcie litery A lub T, której wciąż w żadnym sklepie nie mogę znaleźć ;)

Ze względu na kolor idealnie komponują się z granatami oraz szarościami i beżem. Oczywiście bieli i czerni nie trzeba chyba nawet wymieniać. 

A czy Wy nosicie tego typu buty?

3 komentarze:

  1. Nie noszę, gdyż by moim numerze 41 noga byłaby stukrotnie dłuższa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt. Ja mam rozmiar 38-39 i czasami też mam wrażenie, że te buty wydłużają stopę, ale cóż :) Pocieszam się, że przy moim wzroście nie widać tego aż tak bardzo :)

      Pozdrawiam Wrocław! :)

      Usuń
  2. Buty w pięknym odważnym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń