środa, 17 kwietnia 2013

Pastelowy róż i już!

Mam ochotę na pastele :)

Oczywiście na neony też, ale gdy się znudzą, sięgam po delikatne kolory, które po czasie znów zastępuję czymś intensywnym. Tak jest z garderobą (chociaż tutaj w sumie łatwo jest o szczęśliwe miksy) i tak też z manicurem.

Essie - beam up - INSTANT NAIL WHITENER
Essie - Neo Whimsical 39


Warto chronić płytkę, dlatego pod neonowe (oraz ciemne) lakiery do paznokci używam specjalnego, ochronnego produktu. Nakładam cieniutką warstwę, a później kolejne dwie wybranego odcienia.


Oprócz ochrony płytki gwarantuje on także natychmiastowy efekt wybielania. Tym samym, zbliżony jest więc do dość dobrego, podobnego produktu firmy INGLOT.

A teraz coś ciekawszego, czyli "zakurzony", pastelowy róż, czyli  Essie - Neo Whimsical


Bardzo ładny, nowoczesny kolor. Różowy, ale nie słodki. Przez swój chłód ciekawy. Kojarzy mi się z romantyczną rock-chick i pasuje nietylko do skórzanych, ale też koronkowych ubrań.


Pasuje, gdy noszę mój srebrny zegarek i ciężki, industrialny pierścionek. 

Kojarzy mi się trochę z zimowym słonecznym dniem, ale przede wszystkim z przedwiośniem 

Czy Wam też kolory kojarzą się z wydarzeniami lub pogoda? :)

2 komentarze:

  1. fajny lakier, szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na paznokciu, a co do kolorów to mam tak samo - na zmianę maluję paznokcie na jasne i ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor! Też mnie ostatnio ciągnie do delikatnych, pastelowych lakierów. Pasują do wszystkiego i na każdą okazję :-)

    OdpowiedzUsuń