poniedziałek, 11 lutego 2013

Lilou, again.

Okazuje się, że służbowe szkolenie, które odbywa się w pobliżu butiku Lilou może mieć znaczący wpływ na moje decyzje. Dzień skończyłam z kolejną bransoletką!


Tym razem skusiłam się na wersję romantyczno-walentynkową, bo tak mnie jakoś ten luty nastroił ;)


Nie mogłam się co prawda zdecydować na kolor zawieszki (złoty lub srebrny), bo najchętniej wzięłabym go w malinowym złocie. Wiedziałam jednak, że chcę kłódko-serce. Padło na złote.


Problem miałam też ze sznureczkiem. Podobają mi się nowe skórzane paski - zwłaszcza ten  turkusowy/zielony PYTON, ale ze względu na cenę niestety nie nadają się na spontaniczny zakup...

Ostatecznie zdecydowałam się na gruby, czerwony w połączeniu z cieńkim, różowym.  

Ostatnio łączę srebro ze złotem i wiem, że tę bransoletkę z powodzeniem połączę z moją perłową, która też ma serduszko. Wiem też, że na pewno założę ją na walentynkową kolację, wraz z poniższym zestawem.


Oprócz tych branosoletek i złotego zegarka, planuję założyć moją nową, pasiastą sukienkę, o której wspominałam już wcześniej, czarne szpilki (będzie o nich oddzielny post) oraz czarne, kryjące rajstopy. Do tego zestawu wezmę ukochaną, czerwoną torebkę

Paznokcie pomaluję prawdopodobnie czerwonym lakierem lakierem Essie - Russian Roulette lub różowym Gosh - Bubblegum. 

Jeśli chodzi o makijaż, to na pewno użyję czerwonego błyszczyka APOCALIPS - nowego nabytku od firmy Rimmel (post niebawem), a reszta będzie minimalistyczna.

Postaram się przygotować posta o moim makijażu, ale niczego nie obiecuję, bo z czasem u mnie zawsze to samo - permanentny deficyt.

A Wy jakie macie plany na Walentynki? Już wiecie co Was spotka? :)

3 komentarze:

  1. Ładne to Lilou:) Ja jeszcze nie zastanawiałam się nad walentynkowymi planami, ale jedyne co wchodzi w grę, to zorganizowanie jakiejś opieki dla dziecka żeby dało się poswiętować;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym coś z Lilou. Piękne, ale chyba za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna Lillou też mam jedną ją :)

    OdpowiedzUsuń