czwartek, 3 stycznia 2013

Cold Cream when it's cold

Ewidentnie jest zima :)

"Schną" mi ręce i usta. O ustach już pisałam i pewna dobra kobieta-czytelniczka bloga, więc bardzo dobra kobieta ;) poleciła mi do wypróbowania pomadkę ochronną do ust Avène z serii Cold Cream, nad którą kiedyś się już zastanawiałam, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam.

Postanowiłam ją więc przetestować i przy okazji skusiłam się na krem do rąk, bo też mi się przyda.



Krem do rąk z Cold Cream jest polecany do rąk przesuszonych i uszkodzonych. Przynosi ulgę dłoniom narażonym na działanie szkodliwych czynników fizycznych, chemicznych i termicznych. Krem przywraca skórze dłoni elastyczność i miękkość.
Zawarty w produkcie sukralfat przyspiesza gojenie tkanek. W ciągu kilku dni stosowania kremu znikają uszkodzenia skóry. Krem trwale nawilża, chroni i daje uczucie komfortu. Jest bardzo trwały, szybko się wchłania, nie zostawiając na dłoniach tłustej warstwy. Naprawdę!
Kosmetyki Avène są produktami aptecznymi, hipoalergicznymi i bazują na wodzie termalnej (tak jak np. Vichy). 

Krem zawiera aż 63% wody termalnej z Avène, Cold Cream, Sukralfat i glicerynę.
 
Należy go stosować 4 razy dziennie przez 4 tygodnie w celu regeneracji skóry dłoni. Następnie stosować codziennie na przemian z innym produktem.




Pomadka do ust z Cold Cream służy do pielęgnacji ust popękanych w wyniku działania czynników klimatycznych lub leków. Regeneruje, odżywia, goi, zmiękcza i trwale chroni usta.
Przyjemnie pachnie, długo utrzymuje się na ustach i daje uczucie komfortu.

W jej skład wchodzą: woda termalna Avène 1%, Cold Cream i Sukralfat. 

Zapach jest hipoalergiczny a kolor neutralny.

Pomadka do ust z Cold Cream jest wyjątkowo trwała, więc nie trzeba jej co chwilkę nakładać, przez co wystarcza na dłużej.

W imieniu moich ust, dłoni i swoim, bardzo dziękuję za trafną rekomendację oraz polecam te produkty dalej :)

4 komentarze:

  1. a gdzież to można zakupić i jaka cena?


    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić w większości aptek. Ja swoje mam z Superpharm. Cena zależy od apteki, a w Superpharm często są promocje. Pomadkę można wtedy dostać za ok. 19 zł. a krem za ok. 35 zł.

      Sprawdź też apteki online - polecam wyszukać w ceneo.pl :)

      Usuń
  2. mam krem do twarzy cold cream i jest naprawdę świetny !

    OdpowiedzUsuń