sobota, 24 listopada 2012

Szybka Sally H.

Każda maniaczka lakierów do paznokci powinna w swoich zasobach mieć lakier typu Top Coat.

Przez wiele lat używałam diamentowego lakieru z firmy INGLOT, o którym pisałam tutaj. Jednak postanowiłam w końcu spróbować czegoś nowego i sięgnęłam po nieco droższy lakier Insta-Dri Anti-Chip Top Coat od kultowej firmy Sally Hansen.



Używa się go w następujący sposób: najpierw należy nałożyć wybrany przez siebie lakier, poczekać 2 minuty a następnie pokryć paznokcie 1 warstwą Insta-Dri Anti-Chip Top Coat. Jest to bardzo proste i szybkie dzięki wygodnemu, dość szerokiemu pędzelkowi. 




Insta-Dri pomaga wysuszyć KAŻDY lakier w 30 sekund! Ponadto utrwala manicure na minimum 10 dni, jednocześnie zapewniając mega połysk. Niweluje wszelkie niedociągnięcia pędzelka i wygładza powierzchnię pomalowanej płytki paznokcia. Zapobiega odpryskiwaniu lakieru, a podwójne filtry UV chronią kolor manicure przed blaknięciem lub dyskoloracją.

2 komentarze:

  1. Mam ochotę go wypróbować jak tylko skończy mi się Seche Vite. Jest łatwo dostępny i może nie będzie tak ściągał lakieru jak SV.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ściąga lakieru. Jest super, więc mega polecam! :)

    OdpowiedzUsuń