sobota, 3 listopada 2012

Kapsułki

Wszystkich, którzy lubią się pluskać w wannie lub celebrować kąpiele pod prysznicem z pewnością ucieszy nowoczesna forma opakowania żelu do mycia ciała. 



Są to  kapsułki z perfumerii SEPHORA, które wyglądają jak te do nowoczesnych ekspresów do kawy.

Ja na próbę skusiłam się na dwa zapachy: zielonej herbaty i mango - oba bardzo przyjemne i dość intensywne. Jedyny mankament, to kwestia otwierania. Należy odłamać "dziubek" co nie jest łatwe zwłaszcza, gdy ma się mokre palce.

W okresie jesienno-zimowym, gdy coraz więcej osób wokół mnie psika, kaszle i smarka częściej przygotowuję sobie relaksacyjne kąpiele w wannie robiąc sobie dodatkowe przyjemności. Obowiązkowo zapalam świeczki, nakładam maseczkę na twarz i biorę ze sobą kubek goracej czekolady lub mleka z miodkiem. Czasami nawet oglądam odcinek serialu na laptopie, którego stawiam na odpowiedniej konstrukcji :)

A jak Wy radzicie sobie w tym jesiennym, smutnym okresie?

1 komentarz:

  1. Aż żałuję, że nie mam już wanny.

    Zapraszam do zabawy! Nominowałam Cię do Tag: Liebster Blog.

    http://spinkowemazidla.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń