poniedziałek, 3 września 2012

Zmywacz do paznokci

Moje pierwsze wspomnienie związane ze zmywaczem do paznokci dotyczy zabawnej sytuacji z dzieciństwa :)

Mama wysłała mnie po zmywacz do drogerii na rogu naszej ulicy, ale po drodze zupełnie zapomniałam co miałam kupić. Gdy weszłam do sklepu, w którym panie znały moją mamę i mnie powiedziałam, że przyszłam po... rozpuszczalnik do paznokci :D Zupełnie nie rozumiałam, dlaczego im wszystkim tak wesoło.


Osobiście nie przykładam jakiejś wielkiej wagi do tego jakiego zmywacza do paznokci używam. Dla mnie najważniejsze jest żeby szybko i skutecznie usuwał lakier. Ten, który wg mnie bardzo dobrze się sprawdza pochodzi z drogerii Rossmann. Kosztuje ok. 4 zł i jest bardzo wydajny. Na stoisku z miniaturkami kosmetyków też można go upolować - przydaje się na wakacje i w podróż.

Jest jeszcze jeden z tej firmy - zielony, ale ja wolę ten różowy, bo nie zawiera acetonu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz