wtorek, 4 września 2012

Shoo be doo - Letnie kozaczki

Moja miłość do letnich kozaczków noszonych do zwiewnych spódniczek/sukienek lub krótkich szortów nie słabnie. Już dawno temu pisałam o tym uczuciu przy okazji kozaków z frędzlami.



Okazuje się, że ten styl się przyjął, choć pamiętam jak w gronie moich znajomych budził kontrowersje.

Kozaki są zamszowe i mają kolor, który określam jako "mysi" - połączenie beżu z szarością. Czubki są stylizowane tak, aby buty wyglądały na trochę znoszone. Jedynym elementem je ozdabiającym jest pasek ze srebrną (matową) klamrą.


Bardzo podobały mi się one szczególnie w zestawieniu z czarną sukienką typu High-Low, bo nadawały jej grunge'owy charakter :)

Poniżej dwa przykłady z szortami:



Do tego stroju oryginalnie miałam założone moje transparentne, płaskie buty peep-toe, ale w czasie dnia zmieniła sie pogoda, więc musiały też i buty.



Natomiast w tym zestawie chodziło przede wszystkim o wygodę podczas wielogodzinnego zwiedzania Wilna. Udało się :)

4 komentarze:

  1. Kozaki super! Ale wg mnie na lato raczej nie ;p Nie założyłabym kozaków latem, mimo że są 'letnie'. Czym się wgle różnią od tych nie letnich?

    OdpowiedzUsuń
  2. I bought similiar ones a couple of years ago but need new ones now, where did u buy those?

    OdpowiedzUsuń
  3. @AsKier: różnią się tym, że nie są "ogrzewane". Poza tym zamszowe raczej nie znoszą zimowej pogody.

    @Kat: It was Spring-Summer 2012 colection by Zara. Bought them on sale :)

    OdpowiedzUsuń