piątek, 15 czerwca 2012

Mój pomysł na... przechowywanie (2)

Oto druga część moich pomysłów na przechowywanie rzeczy. Pierwszą część znajdziecie klikając tutaj.

PRZECHOWYWANIE PĘDZELKÓW
Pędzle do makijażu codziennego użytku przechowuję w szklanych naczyniach (mogą być szklanki lub szkło po świeczkach zapachowych) wypełnionych groszkami, które pomagają utrzymać je w odpowiednim miejscu i pozycji. 






Natomiast pędzle, których używam mniej lub te podróżne znajdują się w etui, które trzymam w ostatniej szufladzie mojej magicznej komódki.

PRZECHOWYWANIE LAKIERÓW DO PAZNOKCI
Lakiery do paznokci wraz z innymi akcesoriami trzymam w przezroczystym pojemniku z IKEI, ale przypuszczam, że nie jest to jeszcze moje ostatnie słowo w tej kwestii. 



Ostatnio moja kolekcja lakierów coraz bardziej się rozrasta, więc pojemnik stał się za mały i trzeba będzie obmyślić jakiś nowy sposób na ich przechowywanie.

PRZECHOWYWANIE BIŻUTERII
Biżuterię przechowuję w kilku miejscach, bo wciąż nie mam pomysłu, który rozwiązałby tę kwestię raz na zawsze. Mam szkatułkę na drobniejsze rzeczy typu kolczyki, pierścionki, małe broszki. 




Natomiast niektóre bransoletki i naszyjniki wiszą na ozdobnym stojaczku - nieopodal mojej ładnej ekspozycji perfum, która już zdążyła się trochę zmienić ;)




PRZECHOWYWANIE AKCESORIÓW DO WŁOSÓW I WSTĄŻEK
Akcesoria do włosów, czyli w moim przypadku gumki do włosów, których przez lata uzbierało się sporo trzymam w trzech koszyczkach - w większym grubsze, w średnim cieńsze, a w najmniejszym "żabki" do włosów. 



Jako osoba przykładająca dużą wagę do pakowania prezentów, kolekcjonuję wstążki, które są dość problematyczne w przechowywaniu. Ja chowam je do pięknych i solidnych pudełek GLOSSYBOX. 


6 komentarzy:

  1. jak wszystko ładnie poukładane :D teraz przydadzą mi się te pudełeczka od przesyłek, na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super, lubię taki porządek, własnie z świecy chce sobie zrobić na tusze taki przybornik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę! U mnie bałagan aż głowa boli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana gdzie kupilas te przeroczyste kuelczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carolliness z tego co pamiętam to były one z OBI - sekcja ogrodnicza :D

      Usuń