sobota, 16 czerwca 2012

Mój makijaż na EURO 2012

Dzisiaj mecz Polska-Czechy więc na tę okazję postanowiłam wykonać specjalny makijaż z wykorzystaniem czerwieni :)



W sumie to bardzo klasyczny makijaż trochę w stylu Marilyn Monroe ;)



Wykorzystałam matowe cienie INGLOT - na całą powiekę aż pod brwi nałożyłam jasny, śmietankowy a w załamaniu beżowy cień.





W wewnętrzne kąciki tradycyjnie nałożyłam jasny, perłowy cień INGLOT, aby rozświetlić spojrzenie.




Wzdłuż górnych rzęs zrobiłam czarną kreskę za pomocą płynnego eye-linera INGLOT. Natomiast wewnetrzną część dolnej powieki podkreśliłam jasną kredką, co "otwiera oko".


Rzęsy podkręcone zalotką i wytuszowane maskarą LANCOME. Do brwi - zestaw INGLOT.


Policzki wymodelowałam bronzerem Benefit Hoola, a następnie nałożyłam mój róż Chanel w ciepłym kolorze. Na szczyty policzków nałożyłam jasny rozświetlacz Sleek.


Usta obrysowałam czerwoną konturówką i wypełniłam pomadką z filtrem SPF 15, Clinique w kolorze 12 RED-Y TO WEAR z posta Bright lips. Na koniec nałożyłam błyszczyk Bourjois.  



Do boju, Polsko! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz