czwartek, 7 czerwca 2012

Jak surfujący krokodyl

Jakiś czas temu (jeszcze przed chorwackim weekendem) kupiłam w perfumerii Douglas lakier do paznokci nieznanej mi do tej pory marki ANNY. Pierwsze spostrzeżenie - lakier nie był tani i jest Made in Germany.


Przy bliższym zapoznaniu się - doskonale pokrywa płytkę kolorem. Rozprowadza się bardzo gładko i wygodnie. Jest dość płynny i wg mnie potrzebuje 2 warstw, ale nie robią się żadne smugi!

ANNY - 382 - surfing crocodile


Ten kolor to dla mnie synonim upalnego lata :) Fajnie ożywia mdłe, pastelowe stylizacje. Wygląda świetnie zarówno na placach u dłoni oraz u stóp - zwłaszcza w butach z wycięciem i do opalenizny.

Bardzo pasuje do mojego nowego bikini w koralowo-białe pasy oraz innych letnich strojów! :)


No to zdrówko! Za surfujące krokodyle! ;)



3 komentarze:

  1. Bosz!!! Prawdziwy cydrowy Somersby, a nie taka lipa jak u nas:)
    A kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń