wtorek, 29 maja 2012

Shoo be doo - Transparent

Przyznaję się bez bicia. Zrobiłam to! Chyba pierwszy raz w życiu z premedytacją kupiłam coś, co zauważyłam u swojej bliskiej koleżanki. 

Osobiście bardzo tego nie lubię i drażni mnie, gdy ktoś powiela moje wybory w kwestii ubioru. W związku z tym, przez całe życie się tego wystrzegałam i nadal będę, ale tym razem zrobiłam mały wyjątek ;) Jako usprawiedliwienie dodam, że generalnie mamy z koleżanką zbliżony gust i upodobania, bo często okazuje się, że niezależnie kupiłyśmy podobne rzeczy (a może to po prostu urok sieciówek?). Tak było np. z kozakami z frędzlami, o których pisałam zimą i z naszyjnikiem.



Tak czy inaczej, musiałam mieć te buty! Nie dość, że są śliczne i neutralne, to jeszcze super wygodne.



Od dłuższego czasu poszukiwałam transparentnych, płaskich butów najchętniej ze złotymi mini ćwiekami (coś podobnego do moich czerwonych baletek), ale nigdzie nie mogłam takich znaleźć...


Te zamiast ćwieków mają cyrkonie i są o tyle fajne, że mają dodatkowo odkryte palce, więc można wyeksponować swój pedicure w oryginalnym kolorze. Poza tym, zakryta stopa w przezroczystych butach wygląda dość dziwnie - zwłaszcza w butach z silikonu.

Według mnie butki idealnie nadają się na spacery w pobliżu basenu w jakimś ciepłym, egzotycznym miejscu ;) Ale ja będę je nosić także w mieście! Miały już swoją premierę podczas ostatniego weekendu w Chorwacji, o czym napiszę niebawem. Póki co - parę zdjęć w tych butkach :)



Najpiękniej wyglądają wieczorem, gdy widać jedynie jak ślicznie błyszczą się cyrkonie.



3 komentarze:

  1. Ty mnie z tą Chorwacją nie denerwuj, bo ja dopiero 14lipca jadę:)
    A z tym "odgapianiem" mam jak Ty, ale są sytuacje szczególne i te buty z pewnością taką były. Bardzo mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana powiedz proszę gdzie zakupiłaś taką piekną sukieneczke:) kolor jest boski!

    pozdrowienia

    eM

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka to prezent urodzinowy od mojego mężczyzny, który dostałam podczas majowego weekendu w Pradze :)

    OdpowiedzUsuń