sobota, 14 kwietnia 2012

Szach-Mat(te)

Matowy lakier H&M to dla mnie zupełne zaskoczenie. Nie spodziewałam się, że go tam znajdę i że będzie taki fajny. Jest malutki, ale po co mi więcej? Trend minie, a lakier będzie zabierać przestrzeń w pudełku na lakiery ;)






Idea matowych paznokci w ogóle mnie nie przekonuje, ale dla jednej opcji warto go wypróbować. Ciekawi mnie zderzenie dwóch zupełnie odmiennych wykończeń, co pozwala na uzyskanie fantastycznego efektu - super błyszczący, mieniący się odcień lakieru bazowego (taki jak ten SEPHORA), który zostanie zmatowiony lakierem z H&M.



2 komentarze:

  1. Jej! Dobrze że o tym piszesz! Szukałam cały czas matującego topu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko się pospiesz, bo w H&M wszystko szybko znika, a lakier kupiłam jakieś 2 tygodnie przed świętami! :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń