piątek, 27 kwietnia 2012

Pędzelki podróżne

Wkrótce bardzo długi, majowy weekend - czas wyjazdów i podróży!

Ja niestety wyjątkowo nie mogę pozwolić sobie na pełne wykorzystanie majówki i moje plany podzieliła środa (02.05). Muszę pojawić się w pracy na jeden dzień tj. 8 godzin...

Nie zmienia to jednak faktu, że planuję wyjazd - zwłaszcza, że 01.05 mam urodziny, które od zawsze spędzam poza domem, a od paru lat za granicą.

W tym roku wybór padł na dawno nieodwiedzaną Pragę. Wyjazd krótki i szybki więc nie ma co zabierać ze sobą wielkiego bagażu. W związku z tym moją kosmetyczkę ograniczam do niezbędnego minimum i pakuję do niej mini produkty, do których niezwykle przydadzą się mini akcesoria :)


Takie mini akcesoria zawiera malutki zestaw, słodkich, różowych pędzli SEPHORA, który z myślą o podróżach kupiłam już jakiś czas temu (jeszcze przed detoxem).


W ochronnym, wiązanym etui znajdują się 3 pędzle: do podkładu, do pudru/różu/bronzera i do oczu. Czego chcieć więcej? ;)


Od wielu lat używam pędzli SEPHORA i jestem z nich bardzo zadowolona, więc postanowiłam dać szansę także tym. Są syntetyczne i bardzo miękkie, ale prawdziwy test przejdą dopiero w ten weekend w Czechach.

PS. Mam nadzieję, że podczas wyjazdu pogoda nam dopisze i będzie przepięknie! Trzymajcie kciuki, w końcu deszczowe lub pochmurne urodziny to nic przyjemnego.

3 komentarze:

  1. Miłego weekendu:-) Ciekawa jestem jak pędzelki się spiszą, bo to świetna opcja na wakacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spisały się pędzle?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle dobrze się spisały. Są super miękkie i delikatne. Najlepszy jest wg mnie ten do pudru/różu, chociaż ten do podkładu ze względu na rozmiar gwarantuje bardzo dokładne jego nałożenie. Chyba najmniej zadowolona jestem z pędzelka do oczu, ale to pewnie dlatego, że jestem przyzwyczajona do trochę innych kształtów, które pozwalają na bardziej finezyjne nakładanie cieni. :)

    Suma sumarum - polecam!

    OdpowiedzUsuń