wtorek, 17 kwietnia 2012

Nowości L'Oréal

Do drogerii Rossmann weszłam tylko po to, aby na żywo zobaczyć reklamowane ostatnio w TV pomadki Rouge Caresse, których ze względu na moje postanowienie i tak nie wolno było mi kupić. Ich kolory są bardzo ładne (szczególnie 301 Dating Coral i 501 Nude Ingenue) a konsystencja niezwykle przyjemna, więc z trudem się powstrzymałam. 

Już prawie odchodziłam od stoiska, ale niechybnie podniosłam głowę i moim oczom ukazał się piękny widok, małych słodkich buteleczek z wielokolorowymi lakierami do paznokci! Ugięły się przede mną kolana i wtedy zobaczyłam jeszcze, że jest akurat promocja i te lakiery kosztują ok 18 zł! Żeby się usprawiedliwić genialnie stwierdziłam więc, że przecież lakiery do paznokci to nie kosmetyki do makijażu, a poza tym taka okazja nie mogła się trafić przypadkiem ;P


Od lewej:
L'Oréal - COLOR RICHE - 610 Rebel Blue
L'Oréal - COLOR RICHE - 208 So Chic Pink


Po długim namyśle nad wyborem koloru (najbardziej kusił mnie błękitny 601 French Riviera oraz żółty 302 Exoticcanaries), ostatecznie wybrałam dwa odcienie koralowy i niebieski z delikatnymi drobinkami.


Oba będą cudownie wyglądały z opalenizną, ale ten niebieski będę nosić już teraz a z koralowym, który nie wiedzieć czemu w nazwie ma PINK, wstrzymam się do maja lub czerwca:)

4 komentarze:

  1. ten koralowy kolor jest ładny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, chociaż kocham nieieskości, to i koral niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak oceniasz jakość? Ja mam 701 i nie jestem zadowolona z aplikacji/wyglądu/trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdaję sobie sprawę, że różne kolory lakierów nawet z tej samej serii mogą się zupełnie inaczej zachowywać przy aplikacji i "zużywać" na płytce. Ja nakładam diw warstwy obu kolorów i jest ok. Później zabezpieczam kolor bezbarwną bazą INGLOT i wtedy nawet najmniej trwały lakier długo się trzyma.

    OdpowiedzUsuń