środa, 18 kwietnia 2012

My GLOSSYBOX - kwiecień 2012

Oto i on! Mój pierwszy GLOSSYBOX (pokonując kilka przeszkód) wreszcie do mnie dotarł!


Różowe pudełko zapakowane jest w karton, który już sam w sobie jest ładny i porządny, co mnie bardzo cieszy :) 



Wewnątrz pudełka oprócz miniatur produktów/próbek, znajduje się karta z informacjami o  każdym produkcie.



Jak zwykle dałam się uwieść przez dbałość o szczegół i wyśmienitą jakość materiałów, które m.in. składają się na koncepcję GLOSSYBOX.



Mam już nawet pomysł jak wykorzystam to piękne pudełko ;) 


W kwietniowym pudełku znajduje się 5 kosmetyków i jeden prezent - AQUA SLIM - suplement diety wspomagający odchudzanie.

Kosmetyki:
DERMALOGICA - MultiVitamin Thermafoliant
GALENIC - żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane
KRYOLAN - Classic Lipstick
PAT&RUB - relaksujące masło do ciała
SANOFLORE - lekki, miodowy krem do twarzy


Wydaje mi się, że pierwsze pudełko tj. marcowe, zawierało fajniejsze produkty. Pozostaje mi więc mieć nadzieję, że majowe będzie lepsze - zwłaszcza, że potraktuję je jak prezent na urodziny, które świętuję 01.05 :)


Jeśli majowy GLOSSYBOX nie będzie zawierać jakichś ciekawych propozycji, sądzę, że zrezygnuję z uczestnictwa w tej "prenumeracie". 49 zł to niby nie jest tak wiele, ale czasami można tę kwotę spożytkować w bardziej świadomy i jeszcze bardziej przyjemny sposób.

2 komentarze:

  1. ja też zostaję z GB jeszcze do maja i zobaczę. II edycja mi się nie podoba, I zdecydowanie był bardziej atrakcyjny. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przybijam piątkę:-) bo też czekam na majowe, jak mi się nie spodoba to zabieram zabawki:-)

    OdpowiedzUsuń