poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Inspiracja: Burberry

Pogoda jaka jest każdy widzi...

Mamy "wiosnę", więc zainspirowałam się zdjęciami z jesienno-zimowej kampanii Burberry na 2012/2013 r. Uwielbiam urodę Cary Delevingne będącą jej twarzą i to jak na niej wygląda ten makijaż. Oczywiście przez nią chciałam przez chwilę stać się blondynką, ale moja fryzjerka i mama namówiły mnie na odsunięcie w czasie tej decyzji :)


Wbrew pozorom ten makijaż jest bardzo prosty, bo oczy maluje się jednym w porywach dwoma cieniami.


Na całą górną i dolną powiekę nałożyłam brązowy cień SEPHORA, kupiony w czasie promocji. Na górnej powiece zrobiłam kreskę, kredką SEPHORA kupioną także wtedy i roztarłam ją miękkim pędzelkiem. 



Wewnętrzną część dolnej powieki pomalowałam też brązową kredką SEPHORA, ale jednak odrobinę inną - wg mnie lepiej utrzymującą się w tej cześci oka ;)


W wewnętrznych kącikach oczu i pod brwami naniosłam jasny, rozświetlający cień, aby bardziej "odświeżyć" spojrzenie.



Górne rzęsy pomalowałam czarnym tuszem high-impact, a dolne bottom lash mascara - obie CLINIQUE.


Policzki wymodelowałam bronzerem Honolulu W7, a na ich szczyty nałożyłam róż Chanel oraz odrobinę rozświetlacza Sleek.


Usta pomalowałam pomadką SEPHORA - LIP ATTITUDE w kolorze S24 Star.


Bardzo podoba mi się ten rodzaj makijażu - jest niby mocny, ale dzięki użytym kolorom bardzo naturalny. Pięknie podkreśla niebieską tęczówkę i świetnie wygląda do opalenizny oraz białej koszuli :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz