niedziela, 26 lutego 2012

Pastel, Neon & Nude colours

Oszalałam! :)


Oszalałam z radości, że wracają pastele! Od dziecka je uwielbiam. W szafie mam sporo ubrań w tych kolorach, ale to nie powstrzymało mnie przed zaopatrzeniem się w nowe elementy garderoby! Poza tym stare ubrania będę mogła świetnie łączyć z nowymi - mam już parę wizji ;)

Póki co kupiłam dwie pary rurek, kilka bluzek/topów, marynarkę, szal oraz dodatki... i nie wiem, czy to już koniec...


Nie da się ukryć, że moje ulubione kolory to te z gamy miętowych, błękitnych, turkusowych i im pokrewnych :) Małą ciekawostką może być informacja, że kolor łączący miętę z błękitem został w jednym z kobiecych magazynów nazwany kolorem alg. Zatem w mojej szafie zaroiło się od algowych ubrań ;)


W tym roku będę bardzo odważna i sądzę, że będę miksować turkusy z różami i koralami oraz żółciami lub neonowym oranżem.


Jeśli chodzi o neony, to w tym roku towarzyszą im kolory nude, więc wszelkie beże oraz rozbielone barwy będą im robić dobrze :)


Oprócz ubrań ważne są też dodatki. Mimo tego, że mam ich już sporo to nie mogłam nie skusić się na dwa praktyczne elementy - miętową broszkę/ozdobę do włosów oraz naszyjnik z kwiatami oraz kulkami w kremowo-pudrowo-złotej tonacji.




Cieszę się również na myśl, że wszystkie zebrane przeze mnie w poprzednich sezonach lakiery do paznokci będą idealnie uzupełniały moje wiosenno-letnie stylizacje.

Tu trochę pasteli...


...a tu kolorów (też tych neonowych)


Podobnie jest z moimi butami i torebkami - w moich zbiorach mam baletki, szpilki oraz kopertówki, które pozwolą mi na różne wariacje łączące stare z nowym.

Aaaaa! Im więcej o tym myślę, tym bardziej nie mogę doczekać się wiosny i dni, w których z radością będę mogła wdrażać w życie te wszystkie modowe koncepcje na razie obecne w mojej głowie.

5 komentarzy:

  1. też lubię pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też je uwielbiam, są bardzo kobiece i delikatne :) i takie wiosenne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana powiedz proszę gdzie kupiłas naszyjnik, sweterek w cytrynowe paski i te soczyscie pomaranczowa bluzeczke:)kolory są boskie.

    usciski,

    eM

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryniu,
    naszyjnik - PARFOIS
    bluzka z cytrynowe pasy - NEW YORKER
    neonowa bluzka - H&M

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kochana!:)

    Całuski z Krakowa!:))

    OdpowiedzUsuń