czwartek, 16 lutego 2012

Francja elegancja

Ostatnio toczę ostre walki z moją cerą. Mimo wszystkich zabiegów nawilżających, które jej zapewniam, ona wciąż się przesusza (szczególnie w okolicach nosa i na czole oraz skroniach).

Postanowiłam więc skierować swoje kroki do apteki i tam poszukać odpowiedniej pomocy. Przeglądając różne produkty natrafiłam na krem, który kiedyś już miałam, o którym pisałam i z którego byłam zadowolona, czyli LA ROCHE-POSAY - HYDRAPHASE INTENSE - LEGERE.

Mam nadzieję, że pomoże w tym ciężkim dla mojej skóry czasie :)

 

Ponieważ skończył mi się krem pod oczy, stwierdziłam że dobrze będzie zostać w tej samej rodzinie i skusiłam się na HYDRAPHASE INTENSE YEUX.

Jestem bardzo ciekawa tego jak będzie się spisywał.

 

Na koniec dodam jeszcze, że bardzo podobają mi się opakowania tych kremów. Poza tym fajnie prezentują się na mojej łazienkowej półeczce :)

A jak Wy radzicie sobie z przesuszoną cerą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz