piątek, 27 stycznia 2012

Zdrowe usta


Bardzo cieszy mnie fakt, że polskie firmy kosmetyczne nie dość, że się rozwijają, to jeszcze robią niezwykle dobre produkty!


Takim przykładem jest wg. mnie HERBA STUDIO i ich balsam (który śmiało może konkurować z zagranicznymi produktami typu CARMEX) oraz pomadka ochronna do ust.


Działanie obu produktów wg. opisu producenta:
  • Wygładzają szorstkie, spierzchnięte usta przywracając aksamitną gładkość,
  • Chronią usta przed  wpływem czynników środowiskowych jak słońce, wiatr, deszcz, mróz,
  • Odżywiają delikatną skórę warg,
  • Nawilżają i chronią usta przed wysychaniem,
  • Regenerują naskórek uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki.
Ponieważ to już moje drugie opakowanie balsamu, z pełną odpowiedzialnością mogę potwierdzić słowa producenta, który zasługuje na wielkie uznanie!



Skoro balsam się sprawdził (także na zajady), postanowiłam przetestować pomadkę, która w niektórych sytuacjach może okazać się wygodniejsza i bardziej higieniczna w obsłudze, bo np. nie trzeba nakładać jej na usta palcem.


Kosmetyki Tisane zawierają przede wszystkim naturalne składniki takie jak: wosk pszczeli, miód, olej rycynowy, oliwa, ekstrakt z melisy, jeżówki purpurowej i ostropestu plamistego, witamina E.

Obiektywnie stwierdzam, że mimo identycznych właściwości oraz składników - balsam jest skuteczniejszy od pomadki, chociaż tak jak pisałam wyżej pomadka bywa szybsza i wygodniejsza w użyciu. Balsam za to ma "grubszą" konsystencję i jakby "bogatszą" zawartość składników, przez co mam wrażanie, że dłużej i lepiej chroni oraz pielęgnuje usta.

Oba produkty identycznie pachną. Jest to bardzo przyjemny, waniliowo-miodowy zapach. Są bezbarwne i raczej nie nabłyszczające.

Z czystym sumieniem mogę polecić Tisene i przypominam (także facetom!!!) o stosowaniu produktów ochronnych ust - zwłaszcza, gdy jest mróz!

5 komentarzy:

  1. A ja będę bronić Tisane - ma wg. mnie fajniejszy zapach i smak (działa podobnie a jest tańszy od CARMEX) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja recenzja bardzo zachęca, po prostu koniecznie muszę mieć Tisanke:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To koniecznie daj znać jaka jest Twoja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwialbiam Tisane! Muszę się rozglądnąć za wersją w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń