środa, 18 stycznia 2012

Sweet bag

Pisząc o "męskich" butach podkreślałam, że stylizacje zawierające takie elementy trzeba koniecznie przełamać jakimś kobiecym akcentem. Wspomniałam tam o czerwonej torebce, która bardzo pasuje do tej koncepcji.




Jest wykonana z licowanej skóry w soczystym, czerwonym kolorze. Front ozdabiają zaokrąglone ćwieki i podwójna kokardka dodająca dziewczęcego uroku. Ma złoty łańcuszek, ale można ją również trzymać w ręce.

Mimo stosunkowo małego rozmiaru torebka jest bardzo pojemna. Spokojnie mieści się w niej mój niezbędnik: wielki portfel, telefon, paczkę chusteczek, gumę do żucia, klucze/kluczyki oraz lusterko i błyszczyk/pomadkę. Zatem z całą pewnością należy ją uznać za praktyczną! :)

Przypuszczam, że będzie mi towarzyszyć przez wiele lat, bo jest jednym z tych uniwersalnych elementów kobiecej garderoby - jak trencz, czy mała czarna.

Poza tym idealnie pasuje do jesienno/zimowych jak i wiosenno/letnich strojów, co bardzo mnie cieszy!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz