poniedziałek, 23 stycznia 2012

Naklejki na paznokcie

Kocham wyprzedaże!

Ostatnio, zupełnie przypadkowo natknęłam się na SEPHORĘ i zostałam wciągnieta oraz skuszona kolorowymi naklejkami na paznokcie. Zostały przecenione na 14 zł! Nie mogłam się zdecydować, które najbardziej mi się podobają, więc wzięłam trzy wersje ;)

 
Od lewej:
SEPHORA - Nail patch art - A08 pretty miss
SEPHORA - Nail patch art - A02 cute dots
SEPHORA - Nail patch art - A10 leopard rocks!

Naklejki zastępują lakier do paznokci i są bardzo trwałe.


W opakowaniu znajdują się 2 taśmy z 8 rozmiarami naklejek.

Nakłada się je na odtłuszczoną (można przetrzeć nietłustym zmywaczem), lekko wypolerowaną płytkę. Zdejmuje się z nich przezroczystą folię i chwytając za srebrne zakończenie odrywa się naklejkę. Następnie nakłada się ją na płytkę i przyciska się ją tak, aby dobrze przylegała na całej powierzchni. Wygładza się ją palcem. Wystające krawędzie zawija się pod paznokieć - same się oderwą.


Na koniec płytkę można pokryć bezbarwnym lakierem, co nie tylko utrwali manicure, ale także go nabłyszczy.

W celu usunięcia nail patch art wystarczy zmyć go zmywaczem, tak jak zwykły lakier. 


Jeśli 10 zwariowanych paznokci to za dużo, zawsze można ozdobić w ten sposób jedynie paznokcie na palcu serdecznym pozostałe malując jednolitym kolorem.


Miłego eksperymentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz