wtorek, 24 stycznia 2012

Lilou, I love you! Again.

Moje stałe czytelniczki i stali czytelnicy wiedzą już o mojej miłości do Lilou (i może nawet ją podzielają), więc z pewnością nie zaskoczy ich fakt, że nowa biżuteria tej firmy sprawiła, że znów oszalałam. ;)


Lilou (oprócz nowych zawieszek i sznureczków) stara się ciągle oferować coś nowego. Mają już całkiem spory asortyment, który można dowolnie personalizować (torebki, szale, rękawiczki, czapki, organizery), ale ja zakochałam się w ich kolczykach!



To niesamowite, ale od razu wiedziałam jakie dokładnie chcę! :) 


Ponieważ lubię asymetrię, wybrałam dwa różne kolczyki - serduszko i gwiazdkę. Oba są w kolorze ROSE GOLD tj. mają pozłocenie w różowym odcieniu, które jest bardzo subtelne - wręcz niewidoczne.


Na serduszku widnieje napis "Lilou" w charakterystycznej czcionce, a gwiazdka jest bez żadnych napisów (można jednak wygrawerować na niej 2 symbole).  


Oprócz tych dwóch kształtów są dostępne jeszcze trzy: koniczynka okrągła i kwadratowa oraz medalik. Wszystkie te formy występują w trzech kolorach: złotym, srebrnym i różowym.

1 komentarz: