piątek, 6 stycznia 2012

C jak CLINIQUE i CLARINS

Zimą (mimo, iż jest w tym roku wyjątkowo łagodna, bo nie wiem czy łaskawa?) warto pamiętać o nawilżającej pielęgnacji skóry. Potrzebuje jej przede wszystkim twarz, ale także delikatna skóra na ustach.


Według mnie najlepiej sprawdzają się 3 kroki CLINIQUE, o których już kiedyś pisałam. Wówczas miałam serię nr II tj. do skóry suchej/mieszanej, którą wolę stosować latem. Na zimę wybrałam serię nr I, która przeznaczona jest dla skóry suchej i bardzo suchej. Kroki 1 i 2 są tu więc, o wiele łagodniejsze niż w przypadku serii II. Natomiast krok 3 jest identyczny. Przypomnę jeszcze, że ten lotion należy stosować przed swoim właściwym kremem, a nie zamiast niego. 


Usta zimą wymagają szczególnej troski. Na rynku jest wiele bardzo dobrych produktów np. CARMEX, Tisane (również niezastąpiony w leczeniu zajadów) i pomadka ochronna INGLOT, które to gwarantują, ale ja odkryłam coś jeszcze bardziej genialnego - INSTANT LIGHT - Natural Lip Perfector od CLARINS.


Cudownie nawilża, chroni i regeneruje, a pachnie wanilią i bardzo dobrze smakuje! Dostępny jest w trzech pastelowych kolorach (beż, morela, róż), które dodatkowo nadają ustom długotrwały blask. 

I'm in love!   

CLARINS - INSTANT LIGHT - Natural Lip Perfestor - 02 Apricot shimmer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz