piątek, 20 stycznia 2012

1

Dokładnie rok temu umieściłam swojego pierwszego posta na tym, dopiero co utworzonym wówczas blogu!


Minęło więc 12 miesięcy, podczas których pisałam o różnych rzeczach - głównie dotyczących makijażu, kosmetyków, ale też innych, przyjemnych dziedzin życia... w tym jedzenia i BUTÓW :)

Przez ten czas trochę modyfikowałam wygląd bloga i sposób publikowania postów. Dołączyłam też mój blog do portalu FACEBOOK, aby ułatwić czytelnikom śledzenie aktualności. 

Z okazji urodzin mojego bloga, życzę sobie więcej wolnego czasu na pisanie oraz wciąż  tylu pomysłów na posty.

Przy okazji chciałam podziękować wszystkim osobom, które sympatyzują z Mika's glam blog tj. mają go na liście lubianych i odwiedzanych adresów. Dziękuję także za wszystkie (i zawsze bardzo miłe) komentarze, które dodają mi motywacji do tworzenia tego miejsca.

Mam nadzieję, że ten drugi roczek będzie równie ciekawy dla Was i dla mnie.

Happy Birthday Mika's glam blog!

   

1 komentarz: