poniedziałek, 12 grudnia 2011

Szyte na miarę włosów

Wiele razy pisałam już o tym jak sobie radzę z moimi włosami oraz o tym jakie są.

W zakładce HAIR znajdują się posty, gdzie można o tym szerzej poczytać :)

Właściwa dieta oraz pielęgnacja są kluczem do pięknych i zdrowych włosów. Jeśli chodzi o zdrowe odżywianie to mam z tym mały kłopot, więc pozstaje mi zaopatrywanie się w dobre produkty do włosów. Na własnej skórze przekonałam się, że im bardziej profesjonalne kosmetyki, tym lepsze są efekty. Dlatego też inwestuję w niesamowicie skuteczne produkty L'Oréal Professionnel, która oferuje szeroką gamę linii dedykowanych dla każdego.

Od lewej:
L'Oréal PROFFESIONAL - INTENSE REPAIR - MASKA ODŻYWCZA [poj. 500 ml]
L'Oréal PROFFESIONAL - ABONDANCE DE CACAO - SZAMPON [poj. 250 ml]
L'Oréal PROFFESIONAL - SENSI BALANCE - SZAMPON [poj. 250 ml]
L'Oréal PROFFESIONAL - ABSOLUT REPAIR - SERUM SPECIAL [poj. 50 ml]

Ostatnio kupiłam produkty, które są dosłownie szyte na miarę moich włosów.


Chodzi mi głównie o szampony. Jeden (ten brązowy) ABONDANCE DE CACAO pochodzi z serii NATURE (CACAO - objętość i lekkość) i przeznaczony jest do pielęgnacji włosów cieńkich i delikatnych. Jego barwnik jest w 100% naturalny, a szampon nie zawiera sylikonu. Wyprodukowano go na bazie ziaren kakaowca, które zawierają masło kakaowe słynące z właściwości nawilżających oraz działających przeciwutleniająco. Ma konsystencję delikatnego i gęstego syropu, który przemienia się w lekką, kremową pianę. Łatwo się rozprowadza na włosach.

Drugi (ten błękitny) SENSI BALANCE pochodzi z serii EXPERT poświęconej pielęgnacji skóry głowy. Jest to szampon kojący, który łagodzi podrażnienia i uczucie dyskomfortu skóry głowy. Ponadto nawilża skórę głowy i odbudowuje jej naturalną ochronę, ponieważ oparty jest na technologii wzbogaconej łagodzącym sorbitolem. Ma konsystencję przezroczystego, bezbarwnego żelu i łagdonie się pieni. Jestem zachwycona ponieważ przy mojej delikatnej i suchej skórze głowy inne szampony sobie nie radziły (te rzekomo nawilżające przetłuszczały/obciążały, a te do przetłuszczających się włosów zbytnio wysuszały) - SENSI BALANCE radzi sobie znakomicie. Nie dość, że mam po nim miękkie włosy, które nie wymagają codziennego mycia, to skóra głowy odzyskała równowagę.

Kolejną nowością jest dla mnie maska odżywcza do włosów. Do tej pory używałam tej z serii ABSOLUT REPAIR, jednak dla odmiany postanowiłam zastąpić ją odbudowującą INTENSE REPAIR, która przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonychUłatwia rozczesywanie, wygładza włosy i czyni je miękkimi, lśniącymi oraz łatwymi do ułożenia. Stają się one bardziej sprężyste, a ich powierzchnia jest wygładzona na całej długości, a końcówki są zadbane. Włosy są intensywnie odżywiane tam, gdzie tego najbardziej potrzebują.

O serum mogę wypowiadać się w samych superlatywach i mimo, że mam jeszcze 1/3 pojemności poprzedniej buteleczki (jest bardzo wydajne), to już postanowiłam uzupełnić zapas. 

Szczerze polecam te kosmetyki osobom posiadającym podobne do moich włosy i borykających się z charakterystycznymi dla nich problemami. Ceny tych kosmetyków są odrobinę wyższe niż powszechnie dostępnych produktów do pielęgnacji włosów, jednak warto w nie zainwestować. Taka inwestycja opłaci się w postaci pięknych, zadbanych włosów, co ważne jest zwłaszcza dla osób, które są w trakcie ich zapuszczania. Poza tym, na (kochanym) Allegro można upolować te kosmetyki w naprawdę przystępnych cenach! 

2 komentarze:

  1. Nie widziałam nigdy tych kosmetyków. Ale jestem zawsze zainteresowana wszystkim co do włosów nam służy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych produktów używają głównie w dobrych salonach fryzjerskich, dlatego nie można ich kupić w zwykłych drogeriach. Są dostępne w sklepach/hurtowniach dla fryzjerów lub właśnie na Allegro. Ich jakość genialna, więc warto wydać odrobinę więcej i zadać sobie więcej trudu szukając ich w necie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń