poniedziałek, 14 listopada 2011

Stare złoto i śliwka

Jesienna aura i jej barwy bardzo inspirują mnie do eksperymentowania z kolorami cieni. Od dziecka jesień kojarzyła mi się oprócz brązów, rudości i złota z szarościami, fioletami oraz kolorami wina. Te wszystkie barwy natury, można spotkać też w cieniach do powiek (i lakierach!) i wykorzystać do zabawy w ich łączenie. Szykuje się więc parę wpisów z makijażami w kolorach jesieni :)




Mnie osobiście bardzo podoba się zestawienie złota z ciemnym, głęboki fioletem, bo wygląda bardzo bogato i szlachetnie (w przeciwieństwie do fioletu z różem). Na tej bazie postanowiłam więc stworzyć make-up, który tutaj prezentuję.



 (z fleszem)

 (bez flesza)




Oczy: połyskujące cienie INGLOT - stare złoto i miedź na całej powiece. Śliwkowy cień ze złotymi drobinkami nałożony w kształcie "miękkiego V" ;) i również do połowy dolnej powieki. Wzdłuż linii rzęs - fioletowa, metaliczna kredka Bourjois. Rzęsy - czarny tusz CLINIQUE.





Policzki: bronzer theBalm, róż INGLOT w odcieniu pastelowej brzoskwinii i odrobinę rozświetlacza na szczyty policzków.



Usta: błyszczyk Benefit ze złotymi i różowymi drobinkami.  


PS. Niestety mój aparat nie oddaje w pełni kolorów, bo śliwka wygląda na zdjęciach jak granat :( Jednak wierzcie mi - to zdecydowanie śliwka!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz