poniedziałek, 21 listopada 2011

Jesienny akcent na ustach

Przeglądając modowe magazyny nie sposób niezauważyć, że tej jesieni trendy makijażowe to wyraźne wskazanie na usta - pomalowane pomadką i to w kolorze wina lub "berries". Reszta make-up'u powinna być tylko tłem.



Ja postawiłam na neutralne kolory na powiekach i matowy bronzer. Powinno się właściwie zrezygnować z różu, ale ja jakoś nie mogłam sobie odmówić tej odrobiny w podobnej do pomadki tonacji. Użyłam MAC - SHEERTONE SHIMMER BLUSH - Peachykeen.  


Pomadkę nałożyłam palcem i bez konturówki, aby tylko trochę je zabarwić. Dzięki temu efekt nie jest taki teatralny.


Estée Lauder - Signature Lipstic - 15 - WOODLAND BERRY




Przy tak neutralnych, prawie "nagich" powiekach bardzo istotne są mocno wytuszowane rzęsy i zadbane brwi, które tworzą ramę dla oczu :)






Taki makijaż według mnie bardzo dobrze komponuje się z beżową górą stroju (swetrem, szalem), a moja czerwona sukienka jest jedynie "wypadkiem przy pracy". Stało się tak  dlatego, że ten makijaż powstał, gdy recenzjonowałam czerwony błyszczyk do ust, więc jeśli ktoś jest ciekawy jak z bliska wyglądał wtedy mój make-up - ma już odpowiedź. Jedyną różnicą jest kolor nałożony na usta.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz