piątek, 21 października 2011

Trio'

Pamiętacie jak pisałam o moim trio lakierów z SEPHORY? Teraz pora na małą powtórkę, czyli TRIO BIS. Tym razem skorzystałam z mojego 10% kuponu rabatowego i wybrałam 3 nowe odcienie lakierów: biały, beżowy i atramentowy.

Od lewej:

L24 coco

L44 city amazon

L14 my favorite jeans




Pomalowane białym lakierem paznokcie kojarzą mi się z zabawami w podstawówce. Pamiętam, gdy hitem były korektory w pędzelu do kamuflowania błędów, które podczas nudnych lekcji stawały się czasami zabijaczami czasu i ozdabiały wszystko co było pod ręką właściciela! 


Jeszcze nie wiem, czy odważę się pomalować paznokcie tym kolorem. Kupiłam go głównie do rozjaśniania innych lakierów. Często wpadam w pułapkę sądząc, że odcień lakieru w buteleczce będzie taki sam na paznokciu. Zazwyczaj - zwłaszcza lakiery z SEPHORY i HM, na płytce wyglądają na dużo ciemniejesze. 

Drugi kolor - beżowy jest bardzo neutralny i nowoczesny. Wygląda idealnie w buteleczce, ale na paznokciach z pewnością będzie dla mnie za ciemny. Tu właśnie przyda się biel, której odrobinę dodam do beżu i już! :)

Atramentowy kolor lakieru spodobał mi się już dawno - gdy ogladałam Maję Sablewską w X-Factor. W jednym z odcinków miała podobny odcień niebieskiego na swoich paznokciach. Mam już granatowy lakier Essie, ale chciałam coś trochę jaśniejszego i bez drobinek. Myślę, że "my favorite jeans" będzie najbardziej zbliżonym kolorem do tego Mai.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz