środa, 19 października 2011

Otoczona kwiatami



Uwielbiam kwiaty i rośliny! Sądzę, że jako kobieta nie jestem odosobnionym przypadkiem i raczej wpisuję się w stereotypowy mainstream. I chociaż znam parę wyjątków, które stronią od kwiatów, wciąż nie mogę ich zrozumieć. 


Mnie szczególnie fascynują kolory i kształty/formy, które przyjmują. 






Dowodem na tę miłość może być kilka zdjęć wybranych z moich archiwów. Nie są one ani profesjonalne (tak jak i sprzęt, którym były robione) ani retuszowane, ale miały uchwycić piękno roślin i kwiatów spotykanych podczas moich życiowych wędrówek. Oczywiście jest ich tu tylko parę :)





















Nie od dziś wiadomo też, że rośliny najlepiej ożywiają wnętrza.




Między innymi dlatego lubię je mieć w domu i na balkonie. Niestety znana jestem jako pogromca wszelkich form życia w doniczkach... Swego czasu nawet kaktusy odmawiały współpracy ze mną. Tym bardziej cieszę się z faktu, że ostatnio parę roślin wciąż z sukcesem żyje i wygląda na to, że mają się całkiem nieźle.






















Niektóre zdjęcia były robione komórką i biestety ich jakość jest kiepska :(


Oprócz kwiatów doniczkowych, które z założenia mają stać dłużej uwielbiam też te cięte, otrzymywane  z, a czasami bez, okazji. A propos - BEZ też lubię :)


















Pojedyncza róża nie wymaga dodatków, bo sama w sobie jest piękna... Moje ulubione to jasne i bladoróżowe. Wcale nie przepadam za czerwonymi, a tym bardziej bordowymi, różami. Ta żółta pochodzi z ogródka mojej mamy :)






  
Kwiatowe kompozycje są bardzo ozdobne :) Kosz dostałam od taty, który będąc przejazdem w mieście, spontanicznie podjechał do mojej pracy i mi go wręczył, aby umilić  i sobie i mnie ten dzień! 




 

Niezwykłą przyjemność, podobną do darowania prezentów daje mi też obdarowywanie bliskich mi osób kwiatami. Całą atrakcją jest dla mnie autorskie stworzenie kompozycji, która przy współpracy z kwiaciarką daje cudowne efekty! Poniżej dla przykładu: urodzinowy (kwietniowy) bukiet dla mamy i urodzinowy (październikowy) bukiet dla taty.






A Wy? Jakie kwiaty lubicie najbardziej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz