wtorek, 27 września 2011

Raz, dwa, trzy... plus cztery kroki w pielęgnacji

Właśnie zakończyłam swoją przygodę z 3 krokami Clinique (zdjęcia robiłam mniej więcej w połowie drogi, ale nigdy nie zanalazłam czasu na zredagowanie wpisu). Trwała ona dłużej niż przejście 3 kroków ;) Produkty są bardzo wydajne a pojemności, które miałam do dyspozycji - spore. Jestem bardzo zadowolona z tego jak pielęgnowały moją cerę, ale teraz przyszedł czas na coś nowego. I już nawet wiem na co! :) Będę testować kupiony w maju zestaw pielęgnacyjny Estée Lauder.

Od lewej:
CLINIQUE - liquid facial soap, mild
CLINIQUE - clarifying lotion

CLINIQUE - dramatically different moisturizing lotion

Prawidłowa nazwa zestawu to System Pielęgnacji Skóry 3 kroki Clinique.

Pierwszy krok: OCZYSZCZANIE
Wykonuje się je mydłem Clinique w postaci kostki dermatologicznej lub mydełka w płynie, dostępnym w trzech formułach Extra-Mild, Mild oraz Oily Skin Formula. 

Drugi krok: ZŁUSZCZANIE
Skórę złuszcza się je jednym z Clarifying Lotions również dostępnych w kilku formułach, które nadają skórze blasku i powodują, że preparat nawilżający może w pełni spełniać swoje zadania.

Trzeci krok: NAWILŻANIE
Nawilża się produktem Dramatically Different Moisturizing Lotion lub Gel, który dostarcza, każdemu typowi skóry, odpowiednią ilość głębokiego nawilżenia i pozostawia skórę elastyczną, miękką i zdrowo wyglądającą. Podobno po aplikacji DDML/DDMG należy użyć jeszcze opowiedniego kremu.
 
Od lewej:
CLINIQUE - all about eyes rich
CLINIQUE - comfort on call
CLINIQUE - superdefense SPF 15

Podczas zakupu, otrzymałam jeszcze sporych rozmiarów próbki trzech kremów - Douglas, I love you! Wystarczyły mi na bardzo długo (środkowy jeszcze mam i będę długo mieć) i spisywały się całkiem nieźle.


Teraz nadszedł czas nowe pojemniczki, tubki i flakoniki, które wyglądają fantastycznie!

Ciekawe, czy będę równie zadowolona z kosmetyków do pielęgnacji  Estée Lauder, które teoretycznie są bardziej ekskluzywne niż CLINIQUE?
Od lewej:
Estée Lauder - Idealist, Pore Minimizing Skin Refinisher
Estée Lauder - Advanced Night Repair, Eye Recovery Complex
Estée Lauder - Hydrationist, Maximum Moisture Cream
Estée Lauder - Perfectly Clean, Splash Away Foaming Cleanser

Do produktów dołączona była sporej wielkości, biała kosmetyczka, która szybko znalazła nowego właściciela :)

Cztery produkty to cztery nowe kroki w pielęgnacji!

W całym zestawie tylko krem jest pełnoprawnych rozmiarów - reszta to miniprodukty, które mam nadzieję będą wydajne. Z tego co wiem, krem pod oczy z pewnością do nich należy. I mimo tego, iż ma w nazwie NIGHT, będę go używać również na dzień.

Wśród produktów nie ma ani mleczka ani tonika, ale to nic, bo mam przecież swój ukochany płyn micelarny BIODERMA.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz