wtorek, 13 września 2011

Maja Sablewska, Rimmel i zwierciadło duszy

No proszę, proszę! Maja Sablewska też prowadzi (lub ktoś w jej imieniu) bloga. Jest to związane z tym, że została ona doradcą wizerunkowym marki RIMMEL w Polsce. Jej  zadaniem będzie promowanie wolności w wyrażaniu siebie poprzez makijaż i popularyzacja stylu London Look w Polsce.
Maja będzie m.in. brała udział w sesjach makijażowych i modowych, pomoże wybierać odcienie kosmetyków RIMMEL, które będą wprowadzane do Polski.

To właśnie na blogu będzie promować wolność w wyrażaniu siebie poprzez makijaż. W praktyce oznacza to, że będzie tam pokazywać jak rozwija się styl London Look w Polsce i dzielić się swoją opinią na temat nowych kosmetyków RIMMEL oraz oczywiście bieżącymi informacjami na swój temat.

"Przyjęłam propozycję Rimmel, bo mamy wspólny cel - wolność w wyrażaniu siebie poprzez własne wartości i własny styl. Zawsze uważałam, że makijaż wiele o nas mówi, oczy są zwierciadłem duszy. Na własnym przykładzie przekonałam się, że jeśli posłuchamy serca, to wyrażenie siebie okaże się proste. Rimmel i ja chcemy poprzez współpracę zrealizować rzeczy, które są wartościowe i mają sens, rzeczy, które dają mi energię i sprawiają, że chcę robić coś nie tylko dla siebie. Cieszę się, że pracuję z marką, której kosmetyków na co dzień używam."
- Maja Sablewska

Ha ha! W jednym ze swoich pierwszych postów na moim blogu pisałam o tym, że oczy są zwierciadłem duszy. Ideą stworzenia mojego bloga też było zainteresowanie make-up'em i pasja związana ze światem mody. To niesamowite, że tyle rzeczy nas łączy! <LOL>

W okolicach zbliżającego się weekendu możecie spodziewać się kolejnej odsłony make-up'u inspirowanego tym, który nosi Maja. Tym razem będzie to wersja wieczorowa. Wersja dzienna dostępna jest tutaj.

2 komentarze:

  1. Monia, siedzimy z Martą i nie możemy znaleźć wpisu o pomadce ochronnej (?) Inglota (ok 9zł). pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne! Oto link: http://mableis.blogspot.com/2011/01/zdrowe-i-jasne-usta.html
    Można też kliknąć na tag INGLOT i wyszukać wśród innych postów :)
    Pomadkę bardzo polecam, aczkolwiek im bliżej jej końca tym gorzej się rozprowadza na ustach (jest bardzo kremowa).

    OdpowiedzUsuń