sobota, 24 września 2011

Cud-miód na dzień

Prezentuję make-up z wykorzystaniem palety i różu z kolekcji Black Honey CLINIQUE. Tak jak pisałam w poście poświęconym tym produktom, cienie z paletki umożliwiają wykonanie wielu wariantów makijażu. 

Na początek coś codziennego: 





Na całą powiekę nałożyłam drugi cień od lewej, a w załamaniu powieki trzeci od lewej. Zewnętrzne cienie znalazły się po zewnętrznych stronach powiek tzn. jasny w kąciku oka, a ciemny dokładnie po drugiej stronie. Rzęsy wytuszowałam moją ulubioną czarną maskarą :)

Zanaczę jeszcze, że nie użyłam ani eye-linera ani kredki - tylko cienie i tusz, dlatego efekt jest taki naturalny.  


Na policzki nałożyłam róż Black Honey i jestem zadowolona, bo zgodnie z oczekiwaniami ładnie ociepla cerę.

Usta pomalowałam moim gadżeciarskim błyszczykiem, którego kolor według mnie bardzo ładnie komponuje się z resztą makijażu.

W "Cud-miód na wieczór" znajdzie się bardziej intensywna wersja makijażu z wykorzystaniem tej samej palety i różu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz