wtorek, 9 sierpnia 2011

Trio



Nie wiem, czy jeszcze trwa, ale warto sprawdzić - promocja w drogerii SEPHORA. Mają tam ogromny wybór lakierów do paznokci, których cena to tylko 9,95 zł (czy jakoś tak) za sztukę!

Przy tej ilości kolorów, trudno się jednak zdecydować... Ja kupiłam tylko dwa. Szary (ze względu na swoją niejednoznaczność nazywam kolorem "błotnym") kupiłam jesienią. Wybrałam więc żółty, który posłuży mi jeszcze w sierpniu (również jako baza pod lakier pekający, o czym przeczytacie już niebawem), a cyklamenowo-purpurowy przyda się w okresie przejściowym między latem a jesienią.

Od lewej:
L12 yellow umbrella
L17 gipsy
L36 red berries smoothie

Kolory z pozoru nie pasujące do siebie, sama się dziwię, ale jakoś akceptuję w tym zestawie. Myślę, że ciekawie będzie wyglądać manicure np. w szarym kolorze z żółtym lub cyklamenowo-purpurowym akcentem w postaci pomalowanych paznokci na serdecznych paluszkach ;)  Lub mix najbardziej zewnętrzych kolorów? Czemu nie?! Fajnie się czasami pobawić kolorami, zatem: MIŁEJ ZABAWY! :)

2 komentarze:

  1. kusisz tymi lakierami, a miałam detox mieć! sama jestem ciekawa tego pękającego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziłam. Niestety promocja się już skończyła i ceny lakierów wróciły do normy tj. kosztują 19 zł. Może to pomoże w detoxie? ;) Ale kolory i tak są kuszące!

    OdpowiedzUsuń