niedziela, 14 sierpnia 2011

Smoky eyes: Brown & Gold

Dla odmiany, prezentuję coś mocnego. Smoky eyes w odcieniach brązów i złota. Czy już pisałam, że kolor brązowy jest szczególnie korzystny dla niebieskookich? Jednak dobrze wygląda praktycznie z każdym kolorem tęczówki. 


Do tego makijażu oczu wykorzystałam tylko cieni z mojej palety NAKED.


Rozpoczynając od wewnętrznnej części powieki: 1/3 to HALF BAKED, 1/3 (środek) SMOG, 1/3 DARKHORSE. Tę samą proporcję zachowałam na dolnej powiece. Wszystkie cienie dobrze połączyłam odpowiednim pędzelkiem. Wewnętrzne kąciki i linię pod łukiem brwiowym rozświetliłam cieniem w kolorze VIRGIN.   


Kreskę zrobiłam czekoladowym liquid eye-linerem BeYu w kolorze nr 2. Wewnętrzną część dolnej powieki, pomalowałam metaliczną, brązową kredką SEPHORA. Tusz obowiązkowo czarny - CLINIQUE High-impact mascara. 


Usta pomalowałam pomadką FRUIT&SHINE - LIP STYLO SPF 8 w kolorze LIME TIME 90. Pachnie cytrusami i mieni się złotymi drobinkami.


Na policzki nałożyłam róż CLINIQUE z mojej prześlicznej palety, o której więcej można przeczytać klikając tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz