piątek, 12 sierpnia 2011

Shoo be doo - Kokardki

Nie mogę się nadziwić (i nacieszyć), że para tych prześlicznych bucików czekała na mnie podczas wyprzedaży! Skoro nikt inny nie zabrał ich ze sobą do domu, tym bardziej musiałam je mieć... ;)

Zdjęcie z fleszem 

Są idelane: wygodne i pasują do wielu zestawów. Przez efektowną kokardę (z kryształkami) i połyskującą skórkę nadają ubraniom elegancji i szyku!  


Fantastycznie wyglądają z moją ołówkową spódnicą, która jest w kolorze beżowym - identycznym jak lakierowana skóra w tych bucikach. Ponieważ jest ona bardzo wąska, zestawiam ją z luźnymi topami/sweterkami. Mój ulubiony zestaw te buty i spódnica tworzą z krótkim, luźnym sweterkiem w bardzo szerokie biało-czerwone, poprzeczne pasy. Dobrze wyglądają też z szortami w kolorze kremowym lub granatową, drapowaną sukienką.

Zdjęcie bez flesza
 
Bardzo podobają mi się z czerwonymi i różowymi paznokciami u stóp, ale ostatnio odkryłam, że do pastelowych zestawów, ślicznie wyglądają z kolorem Absolutely Shore 758 firmy Essie.

Niech lato się jeszcze nie kończy, bo chcę mieć trochę więcej okazji, żeby je założyć!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz