czwartek, 21 lipca 2011

O Essie

Moja kolekcja liczy (póki co) 6 lakierów tej firmy. Po poziomie zużycia, widać, które są moimi ulubionymi ;)


Ich opakowanie podba mi się o wiele bardziej, niż opakowania OPI. Mają białe zakrętki, a na buteleczce wytłoczony jest napis "essie". Za to pędzelek wjest zdecydowanie węższy, co uważam za niekorzystne podczas aplikacji. Wygodniej nakłada się lakier szerszym pędzelkiem, takim jak ma OPI. Myślę, że sam lakier jest jakościowo bardzo podobny do OPI a gama kolorystyczna równie bogata.   


Od lewej: 
Essie - Midnight Cami 697 
Essie - Absolutely Shore 758
Essie - Body Language 630
Essie - Feed Up 404
Essie - Pink Glove Service 545
Essie - Too Too Hot 759
  
Oto jak wyglądają: 



Pierwszy od lewej jest genialny na imprezę lub wieczorowe wyjście. Używam go raczej jesienią i zimą. Drugi i trzeci to idealne według mnie pastele - mleczne kolory świetnie sprawdzające się w pracy i o każdej porze roku. Te warunki spełniają też nieco lżejsze w konsystencji, bo transparentne kolory 4 i 5 od lewej. Ostatni, najbardziej soczysty kolor z całej mojej kolekcji lakierów różnych firm to według mnie kwintesensja lata. Idealny w połączeniu ze zwiewnymi sukienkami z motywem kwiatowym. Mam go aktualnie na paznokciach u stóp ;) (na paznokciach u dłoni - Absolutely Shore).


Przypominam, że teraz kolory manicure i pedicure nie muszą być identyczne. Mnie bardzo podobają się niekonwencjonalne połączenia np. błękit lub mięta+czerwień, zieleń+róż, koral+indygo... i tak do nieskończoności ;)  

2 komentarze:

  1. gdzie je można dostać? szukam ładnego pastelowego różu, ten wygląda nieźle :)

    ja mam słabość do Miss Sporty Clubbing Colors (głównie z powodu ceny - ok 5.99 PLN/szt), Rimmela z Lycrą (trwałość + szeroki pędzelek - mój ulubiony) oraz Inglota (kolory, kolory, kolory!)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Douglasie i taniej na Allegro :) Mam złe wspomnienia zw. z lakierami z lycrą ;/ Faktycznie, Inglota (i niektóre z HM) też polecam. Dobre, tanie i w szerokiej gamie kolorystycznej są też lakiery Essence (dostępne w drogeriach Natura i też Douglas).

    OdpowiedzUsuń