poniedziałek, 11 lipca 2011

AWOKADO

Niedawno skończył mi się mój cukrowy peeling do ciała, który na poważnie zachwalałam w Prima Aprilis. Był bardzo dobry i ładnie pachniał, więc teoretycznie powinnam powtórzyć zakup. Ale takie rozwiązanie jest dla mnie zbyt proste, bo przecież życie byłoby nudne, gdyby nie próbowało się różnych rzeczy. W związku z tym, w celu nabycia nowego peelingu udałam się na zakupy. Stojąc przed wielką ścianą pięknych słoiczków, tubek i kartoników starałam się wybrać coś dla siebie. Rozważałam różne opcje, ale za względu na bardzo ograniczony budżet w miesiącu lipcu (czkawką odbijają się moje podróże, a poza tym... ehhh te wyprzedaże!) zdecydowałam się na mało kreatywny, ale przystępny ekonomicznie wariant. 

Wybrałam znów BIELENDĘ, ale tym razem skusiło mnie AWOKADO :) 

BIELENDA - AWOKADO - SUBTELNY PEELING DO CIAŁA
przeciw przesuszeniu dla skóry suchej i odwodnionej

Parę słów od Producenta

PROBLEM
Skóra sucha, odwodniona, szorstka, o obniżonej jędrności i elastyczności, skłonna do podrażnień i łuszczenia, wrażliwa na zmiany temperatury.


Subtelny peeling do ciała z pestkami to idealny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej. 
Bezpieczny, oleisty peeling z drobinkami mielonych pestek, skutecznie, a jednocześnie wyjątkowo delikatnie oczyszcza skórę z szorstkich, łuszczących się, martwych komórek.
Doskonale wygładza, zmiękcza, nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia naskórka. Skóra zaczyna "oddychać" i łatwiej wchłania kosmetyki pielęgnujące. Piękny, tropikalny aromat odpręża i relaksuje.

EFEKT
Gładka, promienna, zregenerowana skóra. Podrażnienia, szorstkość i łuszczenie się naskórka zredukowane. Uczucie napięcia i pieczenia skóry zlikwidowane. 


STOSOWANIE
Kilka razy w tygodniu wmasować w wilgotne ciało, dokładnie spłukać. Następnie nałożyć masło do ciała.

AWOKADO - naturalny filtr UV, bogate źródło witamin, nienasyconych kwasów tłuszczowych i przeciwutleniaczy, wykazuje całkowitą biozgodność ze skórą ludzką, posiada wyjątkowe właściwości regenerujące i zmiękczające. Skutecznie zapobiega utracie wody z naskórka i jednocześnie głęboko go nawilża. Wyraźnie poprawia kondycję skóry suchej i odwodnionej. 


A teraz coś od siebie

Zapach tego peelingu jest fenomenalny, aczkolwiek wczuwam w nim więcej nut melona i innych tropikalnych owoców niż awokado, co mi osobiście kompletnie nie przeszkadza.

Konsystencja wg. mnie nie różni się wiele od tej, którą miał mój poprzedni peeling. Spore drobinki skutecznie usuwają to co powinny ;)

Nie testowałam masła do ciała AWOKADO, którym warto się natrzeć po złuszczaniu, ale mogę polecić je w ciemno, ponieważ używam aktualnie tego z GRANATEM i jestem bardzo zadowolona.  

Na zakończenie mała zagadka. Czy awokado to owoc, czy warzywo?

Odpowiedź jest następująca: awokado to orzech ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz