piątek, 24 czerwca 2011

Colour-pop: Green

Latem gram w zielone! ;) Czyli używam soczystych kolorów. Jednym z nich jest odcień zieleni definowany jako JADE lub JUNGLE GREEN.


Górne powieki tradycyjnie utrzymane są w neutralnej tonacji. Użyłam do tego dwóch cieni SEPHORA: hawaiian beach no 52 (w zagłębieniu górnej powieki) oraz exciting safari no 49 (na całej powiece i pod łukiem brwiowym).

Dolne powieki są główną atrakcją makijażu. Pomalowałam je również cieniem SEPHORA - picnic in the park no 44  i dodatkowo pogłębiłam kolor, metaliczną kredką SEPHORA nr 510, w tym samym, zielonym odcieniu. W wewnętrznej, dolnej linii rzęs nie mogło zabraknąć koloru kredki RIMMEL Jungle Green i zielonego tuszu z limitowanej kolekcji SEPHORA. Górne rzęsy wytuszowałam czarnym tuszem CLINIQUE.


Uzupełnieniem tego makijażu jest muśnięcie odpowiednich części twarzy bronzerem i pomalowanie ust w kolorze nude. Osobiście rezygnuję z różu na ustach i policzkach, bo ten kolor nadałby makijażowi zbyt cukierkowy charakter. Dobrą alternatywą na lato jest natomiast pomadka/błyszczyk i róż w kolorze koralowym (np. kremowy róż TOPSHOP MAKE UP, o którym pisałam w poprzednim poście).


Na pewno pojawi się następny makijaż z cyklu colour-pop, więc bądźcie czujne! ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz