sobota, 4 czerwca 2011

Colour-pop: Aqua/Laguna/Turquoise

Zgodnie z obietnicą prezentuję trzeci makijaż z cyklu Colour-pop. Tym razem akcent jest w kolorze delikatnego, pastelowego turkusu.


Górne powieki pomalowałam neutralnymi cieniami z palety NAKED. Natomiast na dolnych znajduje się mix dwóch odcieni z mojej palety Bronze Goddes - po zewnętrznej stronie Turquoise, a po wewnętrznej Aqua. Linię wzdłuż dolnych rzęs pomalowałam kredką RIMMEL w kolorze Jungle Green.
  

Górne i dolne rzęsy wytuszowałam czarną maskarą BENEFIT. Pojedyncze dolne rzęsy "udekorowałam" dodatkowo niebiesko-turkusowym brokatem, pochodzącym z eye-linera H&M. W ten sposób kolor turkusowy został bardziej podkreślony, a spojrzenie otrzymało dodatkowe iskierki. Nie polecam jednak stosowania tego tricku w makijażu do pracy. No chyba, że ma się bardzo wyrozumiałego szefa ;)


Zdjęć z poprzednimi opcjami Colour-pop należy szukać klikając tag Colour-pop, po lewej stronie bloga lub w galerii na facebookowej stronie bloga. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz