czwartek, 19 maja 2011

Party

Na domową imprezę najlepiej przygotować stół pełen przekąsek, do którego goście mogą swobodnie podchodzić i chwytać to na co mają ochotę. Oprócz michy z popcornem, chipsami i precelkami, warto przygotować też coś zdrowszego ;)

Ja osobiście uwielbiam "koreczki" z żółtego sera lub camemberta i winogron. Smaczne są też mini mozzarellki z pomidorami koktajlowymi stojące w naczyniu, na dnie którego pomieszałam odrobinę balsamico i oliwy z oliwek doprawonych świeżo mielonym, kolorowym pieprzem.
  

Dawno temu, mama nauczyła mnie, że na imprezy ze znajomymi praktycznym pomysłem na szybkie przekąski są tartinki. Wykorzystałam 3 rodzaje pieczywa: bagietkę, ciabattę i okragły pumpernikiel. Na bagietkę nałożyłam klasyczną sałatkę jarzynową, którą ożywiłam szczypiorkiem. Do ciabatty przygotowałam pastę składającą się z suszonych pomidorów, naturalnego twarożka i czosnku. Te tartinki udekorowałam orzechami włoskimi i koperkiem lub świeżą bazylią. Natomiast pumpernikiel posmarowałam oryginalną gorgonzolą i posypałam uprażonym słonecznikiem i zielonymi oraz czarnymi oliwkami.


Oprócz przekąsek na zimno, fajnie też przygotować coś, co usatysfakcjonuje gości (tudzież gospodarzy) z trochę większym apetytem. Ja postawiłam na tosty z szynką, serem, pieczarkami i szczypiorkiem. 


Na moim przyjęciu urodzinowym, dla amatorów słodyczy... była miseczka wypełniona MICHAŁKAMI i tort egzotyczny z marakują i mango od Adama Sowy :) Tort był pyszny, ale jak dla mnie - i tak za słodki! ;) Wolę tosty i tartinki.


Życzę wszystkim udanego imprezowania!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz