czwartek, 26 maja 2011

nailBAR

Idealny pomysł na Dzień Matki, to według mnie wspólna, popołudniowa wizyta w salonie kosmetycznym, podczas której fundujecie sobie manicure! 

Ja polecam nailBAR by OPI, w którym za 55 zł otrzymacie niezwykle trwały manicure z przyjemną pielęgnacją dobrymi kosmetykami i masażem. Dodatkowo, godzina spędzona w salonie upłynie bardzo przyjemnie, bo zawsze są tam świeże kwiaty, nastrojowa muzyka, miłe panie i tysiące kolorów :) No i napoje podają w bardzo estetyczny sposób ;)

Byłam tam tydzień temu (do tej pory ani jednego uszkodzonego paznokcia) i zafundowałam sobie manicure z wykorzystaniem koloru z najnowszej, dostępnej w Polsce kolekcji TEXAS. Wybrałam sorbetowy odcień, ostrego, neonowego różu: Too Hot Pink To Hold 'Em (trzeci od lewej).   


Oczywiście to nie jedyna opcja wspólnego spędzenia dnia z mamą. Polecam też wyjście na zakupy, do kina lub kawę/herbatę i ciacho. 

Jeśli jednak nie macie takiej możliwości, ze względu na dzielącą was odległość, są oczywiście inne sposoby na umilenie tego dnia mamie. Myślę, że już sam telefon z życzeniami, albo piękna kartka wysłana pocztą sprawi jej radość. 

Zawsze trafionym pomysłem jest bukiecik kwiatów, róża w ulubionym kolorze, albo pomysłowa kompozycja - taka jaką ja dostałam w prezencie na urodziny. 





1 komentarz:

  1. pomysł fajny pod warunkiem, że nie pracujesz ze swoją mamą:-)))- jak Ja!!!

    OdpowiedzUsuń