poniedziałek, 2 maja 2011

Kwiaty na urodziny

Happy Birthday to me! :)

Z okazji urodzin moja kochana, mieszkająca w innym mieście babcia, tradycyjnie przysłała mi życzenia z niespodzianką w postaci banknotu z podpisem: "Na małe coś". 

Postanowiłam, że tym małym czymś będą kwiaty, ale nie cięte, które szybko zwiędną, lecz trwalsze - doniczkowe. 


Kupiłam więc 3 sadzonki rośliny przypominającej margaretki, które idealnie wypełniły przepiekną, portugalską donicę w pastelowym, różowym kolorze z ozdobnym, wypukłym ornamentem.


W centrum ogrodniczym nie było jaskrów, o których już pisałam. Po dłuższej chwili namysłu wybrałam więc te, ale niestety nazwy tych kwiatów nigdy nie mogę zapamietać. Wiem, że występują również w fuksjowym kolorze i odkryłam teraz, że są również łososiowe, które bardzo mnie zaintrygowały. Niestety nie miałam dla nich już wolnej doniczki... dlatego odpuściłam - może w przyszłym roku ;)


Roślina ma jeszcze tyle pączków!

Cieszę się, że mam te kwiaty, bo teraz za każdym razem, gdy na nie spojrzę myślę o mojej babci, która pośrednio sprawiła że są! :) 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz