niedziela, 29 maja 2011

Bronze Goddess według Estée Lauder

Mój zakup sprzed 2 lat, który jest bardzo praktyczny i przydał mi się ogromnie podczas Coke Live Music Festival, to paleta cieni Bronze Goddess Estée Lauder.


Kartonik został już trochę nadszarpniety przez ząb czasu, ale bardzo mi się on podoba (zwłaszcza wielokolorowe logo) i dlatego wciąż skrywa właściwe opakowanie, które wygląda nieco skromniej, o tak:


W palecie znajduje się 6, mieniących się cieni, duże lusterko i mały pacynko-pędzelek, z którego nie korzystam.

Nazwy cieni od lewej:
TURQUOISE - 21
AQUA - 32
BRONZE CUBE - 66
GOLD NUGGET - 46
TEA BISCUIT - 60
GINGER DROP - 53

Postanowiłam napisać o tej palcie, bo zauważyłam, że można dostać bardzo podobną z tegorocznej letniej kolekcji Bronze Goddess. Nazywa się Island Oasis EyeShadow Palette, a wygląda tak:


Również zawiera 6 cieni. Pięć z nich (od góry) jest bardzo podobna (jeśli nie identyczna) do tych ze starej palety. Ostatni jest natomiast zupełnie nowy. Całkiem możliwe, że zmianie uległy nazwy, numery i konsystencje - bo tego nie sprawdzałam. Wiem, że moje cienie są pudrowe, ale po nałożenu ich na bazę są bardzo trwałe i mają niezłą pigmentację.

Uwielbiam czekoladowy, ciepły brąz ze złocistymi drobinkami (świetny smokey-eye), biszkoptowy i cień w kolorze GINGER DROP. Na wakacjach świetnie sprawdzają się oba turkusy, chociaż ten ciemniejszy jest dość trudnym kolorem, to AQUA nadaje się idelanie do podkreślenia dolnej powieki.

Złoty odcień z palety wygląda najlepiej w towarzystwie bardzo mocno opalonej, brązowej skóry. Ponieważ ja nie opalam się aż tak mocno, bardzo rzadko go używam. Rozwiązaniem może być czarny eye-liner, który stworzy dobrą ramę dla takiego złocistego makijażu. 

Uważam, że taka paletka cieni fantastycznie sprawdza się w wakacyjnej podróży (lub na letnie festiwale ;) ), bo dzięki wielości kolorów zawsze można wyczarować różne stylizacje - na plażę, na kolację i na tropikalną imprezę ;) Dodam jeszcze, że najjaśniejszy cień nadaje się też jako rozświetlacz. Wystarczy wziąć tylko tusz do rzęs i kremowy róż, który można używać również jako "kolor" do ust. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz