sobota, 2 kwietnia 2011

I love food :)

Dla odmiany, postanowiłam zamieścić w tym miejscu parę zdjęć dań, które przygotowywałam w minionym tygodniu. Przez ostatnich parę miesięcy bardzo często jadałam na mieście i chyba mi się znudziło, więc zaczełam szaleć w mojej małej kuchni :) Oto efekty, które były naprawdę smaczne i z pewnością dużo zdrowsze niż w restauracji.

Od góry:
  • Sałatka z grillowanym kurczakiem i gorgonzolą
  • Krem z groszku
  • Sałatka z avocado
  • Zupa cebulowa
  • Gniocchi z nadzieniem pomidorowym i mozzarellą
  • Pieczona polędwica wieprzowa z brokułami i marchewką (mięso przesoliłam niestety, ale i tak było pyszne)
  • Tortilla z kremem z brokułów, marchewką, kukurydzą i paseczkami boczku (plus mega ząbek czosnku)
  • Wiosenna zupa z ziemniaczków i marchewki z sezamem 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz